home price-tag envelop calendar search cross lock menu

Sexymamas - matky s leskem

Sexymamas logo

Styl

Co s vaším břichem udělá 5 měsíců pravidelného běhání?

Styl

Běhám už celkem dlouho, ale nikdy jsem nechodila nijak pravidelně a běhala spíš kratší trasy než doposud. Přesto si myslím, že díky tomu moje foto „před“ není zas až tak hrozné (po dvou dětech)… Na podzim jsem se do toho ale opřela a začala chodit 2 – 4x týdně běhat na pás trasu 3 – 5 km. No, těch pěti kilometrových výkonů by se dalo spočítat na prstech maximálně obou rukou ;) Když jsem zvládla uběhnout jen 3 km, šla jsem zbylé kilometry do kopce rychlým tempem.

kolaz

Vždy si dám nejdřív 10 minut svižné chůze (rychlost 7, cca 1,2 km) a pak začnu běhat (rychlost 9 – 10). Posledních 10 minut většinou běžím do mírného kopce (sklon 3 – 5). Nakonec z běhu přejdu na 2 – 5 minut do „vydýchávací“ chůze (rychlost 5). Celý tento výkon vám zabere zhruba 40 – 50 minut, hodinu včetně protažení před a po.

Běhání zlepší vaši postavu, kondici, ale také se u něj parádně odreagujete a uklidníte, což je s dětmi často potřeba. Stačí jen překonat prvotní odpor či lenost a dát tomu pravidelnost. Pomoci vám může „nakopávací“ hudba do sluchátek, rádio či audioknihy. Po krátké době se pak na běhání začnete vyloženě těšit. Já chodila většinou běhat, když manžel přišel z práce a mohl pohlídat děti a o víkendu. Jelikož začalo krásné počasí, přesouvám se z pásu ven, což je ideální z hlediska času i financí ;)

Tento režim mi hezky zpevnil nejen břicho, ale také nohy a celkem i moji problémovou partii – zadek (na tom asi budu muset zapracovat tvrději ;)), a to bez jakékoliv změny jídelníčku. Neříkám, že je to nějaká obrovská proměna, ale znát to je, cítím se mnohem líp. A to jen za 3 hodiny týdně. Čím víc se do toho opřete, tím bude samozřejmě změna výraznější.

obrázek

Takže mamas… léto se blíží a s ním i šaty, kraťasy a plavky… ;) S chutí do toho!

 

 

Ivuš

Share Button

Další podobné příspěvky