home price-tag envelop calendar search cross lock menu

Sexymamas - matky s leskem

Sexymamas logo

Styl

Náš tip pro kondici: kruhový trénink

Styl

Když už si najdeme čas a jdeme si zacvičit, není nic lepšího, než využít tzv. expres cvičení aneb kruhový trénink. Přišel k nám z USA a v podstatě se dá zvládnout i za 30 min.:)

Velkou výhodou tohoto cvičení je, že nepotřebujete žádné speciální náčiní a stroje.

Pokud jdete do vašeho fitka, tak samozřejmě cvičit na strojích můžete, ale pokud máte k dispozici jen tělocvičnu (či jakýkoli jiný prostor), stačí vám švihadlo, gumy, balóny a vlastní váha!:)

Správný kruhový trénink začíná nějakou formu počátečního zahřátí. Může to být třeba jen několik minut běhání na místě. Prostě cokoliv, čím se vaše tepová frekvence zvýší, váš dech se zrychlí, a tělo zahřeje.

Cílem aerobního cvičení je udržovat vaši tepovou frekvenci v cílové, tzv. aerobní zóně, po dobu nejméně dvaceti minut. Prodlouženým aerobním cvičením vaše tělo využívá tukové zásoby, aby získalo energii. V aerobní zóně nebudujete svaly, ale pálíte tuky.

Kruhový trénink je vhodný pro zachování svalů, pokud se snažíte snížit svoji hmotnost. Silové cvičení znamená, že své svaly procvičujete s větší intenzitou než obvykle. Cvičení proti odporu, který je příliš malý nebo příliš slabý, nevede k budování svalu. Svaly jsou přitom nutné pro to, abyste mohla snížit váhu a svoji hmotnost si trvale udržet. Navíc sval = tvar, a vytvarování těla je přesně to, co chcete.

Po silovém a aerobním cvičení jsou vaše svaly pěkně prohřáté a připravené na protažení. Strečink vám pomáhá zachovat si ohebnější klouby a zvyšuje rozsah pohybu. Strečink také zvyšuje efektivnost silového cvičení, zlepšuje rovnováhu a zajišťuje zdravější záda.

A jak správně na to? Koukněte na video Hanky Kynychové! :)

Autor: Elis

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=D8Bys-7auNU&feature=youtube_gdata_player[/youtube]

 

 

Share Button

Další podobné příspěvky