home price-tag envelop calendar search cross lock menu

Sexymamas - matky s leskem

Sexymamas logo

Tipy

Opět ve wellness hotelu Vista – tentokrát s novinkou Pískový Svět!

O Dolní Moravě a wellness hotelu Vista, který se zde nachází, už jsme několikrát psaly. Je to místo, kam se rády vracíme a jelikož se tady pořád něco děje a hotel chystá stále nějaké novinky, vždycky si sem moc rády zajedeme znova a něco vám o jejich novinkách napíšeme.

Naše rodina to tu jednoduše miluje. Přijeli jsme v sobotu odpoledne a hned jsme se vrhli na naše oblíbené koupací kolečko – bazén, vířivka a brouzdaliště se skluzavkou. Výhoda je, že Bela už se konečně přestala tolik bát a sama právě na skluzavce výborně vyblbla. A ještě větší výhoda je, že Luisa, jakožto mladší sourozenec, se chce vyrovnat té starší, a tak jí ve všem kopíruje a chce jezdit také. Takže sobotní večer byl ve znamení koupání ve wellness zóně a poté dobrá večeře.

Baví mě, že večeře jsou formou švédských stolů. Přeci jen si děti vyberou, na co mají chuť a můj manžel vegan se také úplně v pohodě nají.

Po večeři jsme opět zavítali do herny, která je umístěna naproti wellness zóně a kde probíhají různé programy pro děti. My jsme zde byli jen na pár dní, které jsme trávili převážně venku nebo v bazénu, takže animační program zatím nemáme ozkoušený. Třeba příště :-) Herna je ale super, my tam vždy skočili na chvíli po večeři.

Jinak i součástí restaurace je mini koutek s hlídáním, který můžete využít během toho, když ještě dojídáte. Je to vcelku praktická záležitost :-) O něm jsem psala zde i minule, když jsme tu byli v zimě.

Další den jsme vstali, dali snídani, která byla opět formou švédských stolů a dostali jsme pár tipů, kam se máme jít podívat. Co mě mile překvapilo byl fakt, že veškeré vyžití je opravdu cca 5 minut pěšky od hotelu. Ne že bych byla líná, ale když máte malé děti, je skvělé mít veškeré vyžití „za rohem“.

Nejdříve jsme se vrhli do Mamutíkova vodního a zážitkového parku, které se nacházejí hned vedle sebe. Původně jsem si myslela, že Mamutíkův vodní park je určen ke koupání, ale jelikož na koupání úplně nebylo, byli jsme moc mile překvapeni, že se jedná o park, kde se hraje s vodou a nejen s ní. Naleznete zde různé přelévání vody, naučné brouzdaliště, hry se stavidly nebo i soutěže s kuličkami a mnoho jiného. Tento park byl od minulého roku rozšířen do jeho současné podoby.

V lesním zážitkovém parku naleznete domečky v korunách stromů, dětské bludiště, různé skluzavky, které navazují na domečky, houpačky nebo stěny na lezení. V domečkách si holky hrály hlavně na vaření :-) Je tam toho zkrátka opravdu mnoho a dá se zde strávit spousta času..

Určitě velikou novinkou je Pískový Svět, který je tu úplně nově a pokud vaše děti milují písek, doporučuji! Je to super místo, kde si děti mohou vyzkoušet také věci jako rýžování zlata a drahého kamení, najdete zde pískový vlak, kolotoč, snad největší pískoviště, co jsem zatím kde byla, dále jsou tam i domečky a klouzačky a lezecké stěny. Je skvělé, jak je vše zaměřené na hru a přitom se toho děti zároveň tolik učí. Vůbec jsme nemohli holčičky odtamtud dostat!

Odpoledne jsme vyrazili směr lanovka a Stezka v oblacích. Trochu jsem se obávala výšky, ale bylo to fantastické! O Stezce psala podrobněji Lenka zde, když tu byla naposledy, takže jsme se nechali inspirovat a dali jsme to taky.

Jen s dovolením doporučuji vydat se tam jakýkoliv jiný den než je neděle odpoledne. Nějak nám nedošlo, že tam bude nával – na lanovku nahoru i dolů byla docela fronta, takže pokud máte možnost jít se tam podívat jiný den, určitě doporučuji :-)

Přijeli jsme zpět dolů s tím, že se půjdeme opět mrknout do Pískového světa a v tom nás zastavily koně! Luisa je miluje a Bela se jich vždy bála, proto pro mě bylo překvapení, když mi řekla, že by se chtěla na jednom z nich projet. Projížďky na koních jsou tam prý každou neděli, ale bohužel když jsme tam přišly my, už končily. Nakonec se jim ale Belči zželelo a ještě jí na koně posadili. Na druhého posadili Luisu a jelo se. Moc jí to bavilo a byl to pro ní veliký zážitek a vlastně i pro nás, jelikož jsme se opět přesvědčili o tom, že nemá smysl dítě do něčeho nutit, že si nakonec řekne samo, co a kdy chce dělat.

Nakonec jsme přece jen ještě zašli do Pískového světa a plní zážitků jsme šli na večeři. Po ní jsme ještě krátce vyzkoušeli venkovní hřiště hotelu a pak už se odebrali na kutě.

Výhoda hotelu je, že check out je až ve 12 hod, takže ještě ráno jsme měli čas dát opět bazén a oběd a pak už jsme zamířili směr domov..

Prožili jsme opět skvělé 3 dny plné zážitků. Myslím, že hlavně holčičky byly nadšené a už teď se ptají, kdy zas pojedeme za Mamutem :)). A víte jak to je – spokojené děti, spokojení rodiče!