home price-tag envelop calendar search cross lock menu

Sexymamas - matky s leskem

Sexymamas logo

Tipy

SexyMama Petra představuje: Sójové maso s arašídovo-tomatovou omáčkou a divokou rýží

Tipy

Sójové maso je dobrou volbou nejen pro vegetariány. Živinou číslo jedna v sójovém mase jsou bílkoviny. Na rozdíl od „živočišného“ masa je maso sójové snadno stravitelné, lze jej použít i jako předtréninkové jídlo. Příprava pokrmů ze sójového masa je rychlá a snadná. Další předností sójového masa je vysoká nutriční hodnota za nízkou nákupní cenu. Sójová bílkovina neobsahuje lepek, je tedy vhodné i pro bezlepkovou dietu.

 

Co budeme potřebovat:

  • 1 balení sójového masa
  • 2 červené cibule
  • 2 červené papriky
  • koření Adžika
  • rajský protlak
  • arašídové máslo
  • sojová omáčka
  • chilli
  • olivový olej
  • zeleninový bujón
  • med
  • divoká rýže

 

Postup:

Sójové maso zalijeme horkým zeleninovým vývarem (může být z bujónu) a necháme 15 min bobtnat. Cibuli a papriku nakrájíme a orestujeme na olivovém oleji. Přidáme sójové maso, ze kterého jsme vymačkali přebytečnou tekutinu. Orestujeme se zeleninou a posypeme směsí koření „ Adžika“. Přidáme rajčatový protlak, 2 dcl zeleninového vývaru, ve kterém jsme namáčeli sójové maso, 3 lžíce sójové omáčky, 1 polévkovou lžíci arašídového másla, půl lžíce medu a chilli. Necháme zredukovat na konzistenci omáčky.  Podáváme s divokou rýží.

 

9414_10200632278641514_2072645862_n

Dobrou chuť přeje Petra!

 

Share Button

Další podobné příspěvky