home price-tag envelop calendar search cross lock menu

Sexymamas - matky s leskem

Sexymamas logo

Styl

#superrolemodel

Styl

To, co děláš, říká, kdo jsi.“ To je motem velké kampaně společnosti Lindex pro jaro 2015, v níž se objevují tváře modelek Christy Turlington Burns, Liyi Kebede a Toni Garrn.

Jarní kampaň Lindex je celá o tom, že skutečná krása tkví v nejen v tom, jak člověk vypadá, ale také v tom, co dělá. Tato kampaň přináší a zdůrazňuje tři nádherné ženy, které také mimo svět předváděcích mol dělají mnoho dobrého, a to z nich dělá super role model, tedy modelky – vzory.

Christy, Liya a Toni jsou nejen známé a uznávané modelky, ale také jsou to ženy se společenskými povinnostmi, jež se především zaměřují na mateřství a dětství. Angažují se v organizacích jako Every Mother CountsLiya Kebede Foundation Plan International-Because I am a Girl. A vzhledem k tomu, že společnost Lindex je chce v jejich úsilí podpořit, přichází v rámci kampaně s limitovanou edicí trička #superrolemodel. Veškerý zisk z prodeje tohoto kousku oblečení bude věnován organizacím, v nichž jsou tyto ženy činné.

unnamed

„Rozhodli jsme se spolupracovat s Christy, Liyou a Toni coby modelkami – vzory, neboť máme za to, že to, co svou činností vyjadřují, a příklad, který dávají, bude inspirovat naše zákaznice v tom významu krásy jako ne jen vnějšího aspektu, ale také vnitřního. Tato kampaň chce zvýšit povědomí o tom, že každý z nás může být lepší. V malém měřítku i ve velkém. A to je pro společnost Lindex i pro naše zákazníky velmi důležité,“ říká Johan Hallin, ředitel Marketingového oddělení společnosti Lindex.

Společnost Lindex, která má své stálé společenské závazky, bude v této kampani podporovat organizaci WaterAid, a to prostřednictvím aktivit ve všech svých prodejnách i na internetu, a dále tím, že 10 % ze svého prodeje během nákupních akcí věnuje na dobrou věc.

WaterAid je mezinárodní nezávislou organizací, která se zlepšováním dostupnosti zdravotně nezávadné vody, zajišťováním lepší hygieny a zdravotnických opatření snaží měnit život lidí v nejchudších komunitách světa. Působí v 27 zemích světa a společnost Lindex je jejím partnerem od roku 2014. Voda a vše s ní spojené je pro společnost Lindex velmi důležitá a je součástí jejího závazku usilovat o dlouhodobou udržitelnost. Částečně proto, že při výrobě textilu se spotřebuje velké množství vody a je nezbytnou podmínkou pro jejich podnikání, především však ale proto, že dostupnost zdravotně nezávadné vody je pro život člověka zcela nezbytná.

Kampaň The super role model bude spuštěna v prodejnách Lindex na celém světě a také na webu lindex.com 18. března.

 (TZ)

A že je tato kolekce nejen dobročinná, ale také krásná, se můžete přesvědčit z našich fotek. ;)

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ivuš

Share Button

Další podobné příspěvky